Veelgestelde vragen
Bestellingen
Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
Nee, het is niet noodzakelijk om een account aan te maken om een bestelling te plaatsen. Je kunt ook als gast bestellen. Het aanmaken van een account kan echter wel handig zijn voor toekomstige bestellingen. Het bespaart tijd en je kunt altijd jouw eerdere bestellingen inzien.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €3,95 wanneer het bestelbedrag onder de €40 ligt, voor zowel Nederland als België. Bij een bestelbedrag van €40 of meer is de verzending gratis.
Naar welke landen verzenden jullie?
Momenteel verzenden wij alleen naar Nederland en België.
Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Het is momenteel niet mogelijk om je bestelling zelf af te halen. Bestellingen kunnen alleen online geplaatst worden.
Met welke betaalmethoden kan ik bestellen?
Je kunt betalen met iDEAL, PayPal, creditcard of achteraf betalen met Klarna.
Leveringen
Wat is de levertijd?
Op werkdagen (maandag t/m vrijdag) worden bestellingen die voor 23:00 uur geplaatst zijn, de volgende dag geleverd in Nederland. In België worden bestellingen geplaatst voor 22:00 de volgende dag geleverd.
We doen ook aan weekendverwerking. Als je op zaterdag, of op zondag voor 21:00 besteld, wordt je pakketje op maandag geleverd.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een e-mailbevestiging met daarin een track & trace link van de vervoerder, zodat je je bestelling kunt volgen.
Kan ik kiezen voor een fysiek afhaalpunt?
Op dit moment leveren we alleen aan huisadressen.
Ik was niet thuis voor de bezorging. Wat nu?
Als je niet thuis bent wanneer de bestelling wordt geleverd, wordt deze bij je buren afgegeven of naar een afhaalpunt gebracht. Je kunt je bestelling daar binnen 7 dagen ophalen.
Mijn pakket is niet compleet of beschadigd. Wat nu?
Het is onze hoogste prioriteit om ervoor te zorgen dat je pakket zonder schade en compleet bij je aankomt. Als je bestelling tijdens het transport beschadigd is, kun je contact met ons opnemen via info@vitalnutrition.nl. Laat ons weten wat het probleem is en voeg in geval van schade een afbeelding van de schade toe.
Als iets tijdens transport beschadigd raakt, zorgen wij ervoor dat je een nieuw, onbeschadigd product krijgt als onderdeel van onze service.
Retouneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Bij Vital Nutrition streven we naar volledige tevredenheid van onze klanten. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn met uw aankoop, dan kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst, mits ongeopend, retourneren.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Het retourproces is eenvoudig en snel geregeld via onze partner Go Parcel:
- Retourlabel aanmaken: Ga naar de retourpagina van Go Parcel en vul uw bestelnummer (bijvoorbeeld '#1000') en postcode in.
- Product selecteren: Kies het product dat u wilt retourneren.
- Retourlabel aanschaffen en downloaden: Na betaling kunt u direct uw retourlabel downloaden.
Meld je retour aan via deze pagina.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Om in aanmerking te komen voor retournering, gelden de volgende voorwaarden:
- Retourtermijn: U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
- Productstatus: Geretourneerde producten moeten ongeopend zijn, met alle productseals intact en in de originele verpakking.
- Verpakking: Zorg ervoor dat het product goed verpakt is om schade tijdens het transport te voorkomen.
Naar welk adres moet ik retourneren?
Vital Nutrition
Kerkeplaat 11
3313 LC Dordrecht
Nederland
Koop je jouw retourlabel direct via onze website, dan staan de juiste gegevens automatisch op het retourlabel.
Mijn account
Hoe log ik in op mijn account?
Via deze links kun je inloggen op je account of een nieuw account aanmaken.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Om een nieuw wachtwoord in te stellen, moet je eerst uitloggen en vervolgens op 'wachtwoord vergeten?' klikken bij het inloggen. Voer het e-mailadres in dat je voor je account hebt gebruikt en wij sturen je een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Hoe wijzig ik het wachtwoord van mijn account?
Als je je wachtwoord bent vergeten, klik dan bij het inlogscherm op 'wachtwoord vergeten?' en vul je e-mailadres in. We sturen je dan instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Hoe wijzig ik het emailadres van mijn account?
Het wijzigen van je e-mailadres is momenteel niet mogelijk. Als je een ander e-mailadres wilt gebruiken, is het aan te raden om een nieuw account aan te maken.
Hoe kan ik mijn adresgegevens wijzigen?
In het overzicht van je account kun je adressen bewerken, verwijderen of toevoegen aan je account.
Waar kan ik mijn abonnementen inzien?
Wanneer je gebruik maakt van onze abonnementsdienst Vital Recharge, kun je gemakkelijk je abonnementen inzien en wijzigen via de Recharge Portal.
Alle informatie over Vital Recharge vind je hier!